Saturday 20 March 2010

.saya beberapa hari lepas



uh, lama tidak ngupdate belog.. alasan malas boleh terima tak???`ngeeh
banyak perkara yang macam hampeh berlaku dua tiga hari lepas, owh tapi tidak perlu risau saya masih "shining' seperti selalu;)


"saya sedang belajar control emotion, sedih tak perlu terlalu sedih"

tapi still,
banyak jugak perkara yang best, hepi-hepi dan indah-indah~huhu

minggu lepas encik sepupuku kahwen.. nah nie mesti la tergolong dalam kategori hepi-hepi. weh bercinta 8 tahun kot, lama tau.. bukan sesenang je nak sampai tahap neh,huh amat besh macam tuh kan??

perkara besh kedua adalah balik rumah, lepak2, bermalas-malasan, bergaduh dengan adik-adik, makan tanpa henti, tido dengan selesa, mandi berjam-jam, membebel, dan segalanya yang amat disukai.


saya sedang enjoy every moment, mungkin banyak perkara yang bagi setengah manusia lain adalah benda biasa yang tidak besh amat. saya pilih menghadapi semuanya secara besh, tengok permandangan dalam bas rapid pun i senyum sensorang sampai mak cik sebelah fikir i ada masalah..~ngeeh, saya tidak kisah.

tapi tipu kalau sesekali tak rasa bengang atau macam hampeh,

sedang rasa bengang,
bengang dengan diri sendiri yang nyanyuk dan pelupa tahap teruk.
tertinggal charger kat rumah~sedang mengahadapi pembalasan atas nyanyuk sendiri
kerana saya cuma memakai hand phone chap rama-rama yang tiada manusia lain sanggup nak pakai jenis handphone begituan, amat payah nak pinjam charger orang.. huh, okeh, sedang menjadi lost connection dengan semua orang.

tapi ada juga perkara baik,

macam i call my mum sehari dua kali sejak tak ada hand phone~kalau ada hand phone mak yang called i,hehe
sedang kembali pada nature~ kepala hotak engkau la kiki!!
tapi sekarang dah ada phone dah, my cik yah(mak saudara) telah memberi telefon gantian...

moralnye; telekomunikasi sudah amat penting sekarang.

mendapat asigment baru, disaat-saat lagi 3 minggu nak exam. sungguh bless bukan? ok bukan satu atau dua, tapi tiga..
tiga asignment untuk subjek 1 asignment utk subjek memasak(subject terpaksa di rahsiakan), 2 untuk subjek mengemas (subject juga terpaksa dirahsiakan)
amat indah kan?
yeeha..


sila hepikan diri selalu,
apa pun berlaku..
;)

.cik kiki.

No comments :