Friday 19 February 2010

.taking things for granted


(entry yg bersifat menasihati diri sendiri)

sila tekan sini

okeh itu adalah aku nyer critical reading n writing nyer assigment. soalannye?? perlu kah tahu, seperti nama subjeknye juga, amat critical. haha, tapi itu bukan tajuk perbincangan kita pada hari ini. tapi tentang tajuknya sahaja "taking things for granted"

okeh tajuk itu;
*owh amat tepat mengena lubang hidung sendiri, okey ini bukan hanya aku yang cakap tapi kami, kami and kami.
no doubt, she's good, erm really good with word. guna satu artikel yg tajuknye bersifat reverse osmosis utk di kaji dgn bahagia oleh all stud,
okeh aku belum mula lagi,
aku amat menepati tajuk artikel tersebut,"taking things for granted" *okey hanya dua page untuk di bebelkan, dan ada lagi 3 hari sebelum 23hb.
*masa yang panjang kan murid-murid???

becakap pasal "taking things for granted neh" my expertise*buat muka segan, ceh
dan selepas membaca artikel tersebut, aku amat terasa ker segenap jiwa
*
mengongla kalau tak terasa,
huh sudah manyaknye aku mnyia-nyiakan masa..
masa itu emas, *okey tidak perlu ulang semua kata-kata hikmat tersebut, semua orang amat tahu....
tapi lupa,
lupa, and
asyik je...
lupa..
*huh, buat muka blur

okey, harap lepas ni tidak lagi LUPA.
sila manfaatkan 24jam masa kita. untuk dunia dan juga akhirat.
okeh, salam..
ketemu lagi
indahkan semua masa kita,,

.cik kiki.


p/s; nak 100% for this eseyment leh?? *amat harap utk tahu my lecture nye belog so i can link this post with her... hahaha, ada berani???





No comments :