Wednesday 24 February 2010

.menyanyi lalalalalala




salam,
lama tak membelog. aku amat tidak bermood baek beberapa hari lepas. ntah syek syahdu jek. dan seingat aku, aku belom pnah menulis belog ketika aku syahdu,hoho*amat tidak pandai mengunakan perkataan. aku bukan open sangat, aku pilih share happy thing dari share mende syahdu-syahdu gini.hahha. ntah, kita lebih suka orang tengok kita happy dari bermuka nanges. huh, sumpah amat teruk rupa i bila nanges. *siries

ok, drop the subject*macam sengal je merepek tentang nanges. meh kita bercakap tentang mende yang hepi-hepi


kucen gumuks sedang berkaraoke'hahaha amat comei



baru balek bersuka ria dari bilik kalai, ala bilik sebelah je. kitaorang buat aktiviti karaoke malam selasa,hahaha. manyak jugak la lagu yg telah berjaya di sumbang mambangkan. okeh, kalai amat gigih, *had to mention here sebab beliau telah mendownload lirik-lirik yang kitaorng nak nyanyi. hehe.

mula dengan lagu thousand miles, owh aku amat sukeenye lagu ini. haha,
then cuba nyanyi lagu jepun, amat lawak.. yang part jepun main bantai jek, bila korus yg english part baru nyanyi kuat-kuat. erm nyanyi lagu flavour of life then first love by utada hikaru. then manyak-manyak lagu lain lagi,
then, lagu if you not the one.. owh aku juge amat suka lagu ini.

eh takkan nak letak gambar encik kucing je tgh karaoke kan?? perlu la letak gambar tuan punya belog gak. ok, finally inilah aku waktu karaoke tadi. amat teruk............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



p/s; yey, aku dapat keje part time kat kedai jam and hand bag, huhu. hujung minggu jela, okey nanti kita sembang about that. sekarang aku dah penat menaip*alasan bodoh.

okey,
gumbira-gumbira
papai
.cik kiki.

No comments :