Friday 12 February 2010

.post yg tak mencabar minda

kaki siapakah???


selamat hari jumaat...huhuhu.
aku sedang mengemas2 barang nak balik rumah,
erm chinese new year minggu neh.
okey, selamat menyambut chinese new year to all my fren, gong xi fa chai
esp; melissa edward and maureen chua,huhuhu..
ops, and oso to benjy, hehe.
la actually benjy neh budak yg join campus election hari tuh, maureen ngn aku merupakan penyokongnya... hahahaha.
tapi dia tak kenai kitaorg pon, uh sad hah???
abel benjamin kot tak salah aku nama dia, kitaorg panggil benjy, konon2 jela.. hahaha, perasan kan???
kerana undi seciput aku and maureen dia menang,hahahahaa...
takdelah, manyak kot orang undi.

lepas cuti manyaknye test,
so bercuti pon tanpa ketenangan. haha.
maybe aku mai awai kot kat usm.
cuti kejap2 dah la, asyik nak cuti je, macam kanak-kanak aku neh,,hehe
*cuba pujuk hati sendiri.
erm dah 520am dah, sekejap jea masa berlalu.huhuhu.
tadi kitaorg dok mencerita "creepy story"hehe...
natijahnya, mel kena tito bilik kalai.
bilik kalai sebelah bilik aku je kot.
aku memang tak tido.huhuhu.
ntah lom mengantuk. *logikkan alasan tersebut???hahaha.
owh, ok aku akan tido dalam bas esok...

apa yang aku akan buat esok??
kuar awal pagi,
*pasti ramai orang kat feri and stesyen bas.. yela kan dah cuti..
sampai selamanya...
beli barang mak aku pesan,
*belum sampai umah g mak aku dah pesan macam-macam...hahahahaha
then, balik...
makan,
melapor kegiatan selama beberapa minggu neh
mendengar kegiatan seluruh ahli keluarga sepanjang minggu
tunggu ecah balik sekolah agama,
dengar cerita beliau dan kawan-kawannya.
malam,
cuba menjadi student yg baik dgn baca buku2 yang aku bawa balik utk stadi.

p/s; sebenarnya aku mcm takda pa nak post here. ouh*post yg amat merepek again, dari aku... tak mencabar minda lansung...huk

.cik kiki.



1 comment :

Mel said...

baby...cayunk u jgk...bestie 4 eva...t kita ushkn wat reunion...tua2 pun wat reunion...hehe...aku syg ku n kalai... BFF 4 eva...

: )