Thursday 18 February 2010

.my bestie

itu mel, kalai and aku.. my bestie
and i luv mereka damn much..huhu
baru y.m ngn mel, em kalai baru pas nepon aku..
mel ade kat sebelah jek..*ceh tu pun nak ym..hahaha
kalai kat umah, missing her..
kitaorang selalu cakap, macam later,
after grad,
musti rindu tahap dewa punya..
insyaAllah kitaorg janji nak still like this.. sampai bila2..
even dah jadi nenek orang, still friend sampai bila2..
hidup nie unique..
kita takkan pernah sangka dalam hidup nie kita akan bertemu..

okey waktu semester satu,
aku jarang cakap dgn mel, aku assume dia mcm err.... "serius"
dia pon tak pernah tegur aku, sebab seperti orang lain fikir "aku nie bermuka sombong"
huh, tolonglah... stop label org from ur first impression
rubbish
there's more than what we can see by eyes..

macam aku and mel.. we end up jadi bestie..
mel adalah melissa edward,
mix iban and chinese
sarawakian
even kadang-kadang aku blur bila dia dok klaka srawak..
but then,
she's still my bestie

yg sebelahnye kalai..
kalaivani kalimuthu...
pure penang..
kegemaran masa lapang adalah membebel..
hahaha, like me..
nie pon kadang-kadang buat aku blur bila dia cakap tamil,
she's always my bestie..

beyond words,
sebab
ade banyak benda tak perlukan perkataan.
dan kat sini aku tak perlukan entry panjang utk describe everything,

luv them mucho2..

.cik kiki.

No comments :