Sunday 8 March 2009

windu, tito n umah


hurm, actually da 0405am, aku xleh nak lena...apala nak dibebelkan lagi yek?? mel da tito, ika balek umah... huhu, aku yg xbalek umah, windu my home, mak,ayah..adik, chado n ecah..puan pot(kucing aku)..to make it sad is, next week adik aku tapit balek umah, cuti sem, poly dia, aku tak dapat balek umah gak minggu depan,waaawaaa!!! tak aci tol..exam da nak dekat, jumaat neh ado test HET, hehe aku mengong2 g...tu lom campor esseyment, ado 3 g, hurm..nape sem neh pendek sgt??


tp tula aku, sempat g dok mnyemak kat sini, aha aku ngn cik melissa skrang nie ngah menulis blog..macam mental je, dulo2 ade la aku wat, even akaun blogspot neh da lame pon, tp aku xnulih ape2 pon,haha..suka ati je ekk?? yela, 2 mggu lepas kot xsalah, munir a.k.a sepupu , eh silap encik wanhazwan..(dia marah lak aku panggil munir)...ala ade blog dia link ngn aku tuh,dia buat blog, sibuk jek dok announced kat sume org...biasala, aku jeles..hehe mana leh dia je ada kan?? so aku pon aktifkan balek akaun aku yg terperap lama...aku pon menghasut masyarakat lain utk join...hahaha..


em ape lg yg berlaku hr neh..aha si mel kena gigit serangga hapa ntah, abih merah kulit dia..td aku neman dia p klinik jap, ntahla..xtau napa tp byk la gak budak2 restu kena, uh sebab td sempat nyembang ngn budak2 chinesse kat klinik td...huh, maybe kat bilik mel kot or even kwsn bilek dia..pasal roomate dia pon kena gak..mel kata maybe kena kat bilik kalai, pasal 2,3 hari lepas dia ado tito sna...ui, mel pon da lena, dia join collaboration ngn aku malam neh...tito sini, hehe kitaorg memang tito ramai2..nak2 plak waktu wat esseyment...nie dateline lom smpai g...kalau x rmai la kat bilik aku n ika neh... bella, mel, aina, kalai, lyn...haha discuss sikit, nyembang2 and makan2 byk...huhu,


napa la aku xnak lelap lg,huhu...restu ramai masyarakat sket hari neh, ntah..xsalah aku la bdak mrsm mana ntah datang motivasi kat usm..td la aku selisih ngn diorg waktu beli mkn lunch, lapor sgt td...men online, wat survey bego2 la...comeikan blog neh la..tak sedor diri, alih2 da pukul4 petang...em, malam neh aku da selesai membasuh baju2 ajaib aku...haha, bangga tol...eh, tlg sket org cuci pkai tangan tau...mana pkai mesin, huh mahal pkai mesin rm3 sekali basuh...bg aku yg sengkek neh..mahal sgt tuh!!


em arini aku makan;
nasi tomato=rm3 air soya ais=rm080 kerepek emosi=rm170 milo ais=rm090 grape juice mel bwak mai td

ui, byk gak duit aku abis hari neh(dgn nada kedekut nak mampos,wek..) haha, pura2 je..kalau beli makan xpe, aku takut macam beli benda ngarut tak berpekdah, beli pastu tak guna..kan rugi..ye tak?? dan kerana aku lunch pon pukul4 lebih, still knyang jd malas nak turun kafe., pemalas tol kan??.. na, bukan ciri2 wanita idawan lagi...haha, aku rindu makanan kat umah,wawaaa!!='c

papai, lalala

kiki yg xleh tito,
(070309)

No comments :