Wednesday 11 March 2009

Time break*

huhu,
salam...
aku tgh wat esseymen...huhu
sengkek sket, tuit xda...
nak p bank malas,
huh, ape nak jadi....
lom makan g neh...
bukan sebab xde duit tp sebab nak setelkan esseymen...
konon2 ala2 xlalu makan la tuh...
tapi sbenarnya malas nak turun cafe...
huhu,
harineh kelas xda.. sume kansel
aku ym tadi, lame xym....
malas(lagi sekali)
aku selalu invisible jek..
waktu wat esseymen neh...
sekarang aku rase cam amik architecture lak...
padahal aku amik english language..
ape taknye... subjek elektif aku nie (terpaksa dirahsiakn subjek ape)
esseymen nie pasal perumahan di malaysia
actually its more towards our thinking la esseyment neh
huhu,
sengal kotak pemikiran aku...
tp still subjek neh best tahap superb nova...huhu
aku yg mengong...
kiki,kiki....
em aku windu mak aku la.....ayah aku adik2...
nak balik, minggu neh da msuk 3 minggu aku tak balek...
minggu depan pon xleh balek...
minggu lagi depan pon xleh balek g..
em aku rase lg skali punya minggu pon aku xnak balek...
yola exam da nak mai..
kalu aku balek pon bukan aku bace buku...
pemalas lagi..
(memang bukan ciri2 wanita idaman)
pastu exam aku cuti almost 2 bulan lebih...
boring lak..
em aku nak p keje kot..
chayok2...
nak kena wat teknik membodek ayah aku lu...
yela kang ayah tak benarkan lak....
huhu
aku kalu leh nak p tempat keje lama, kat epot penang..
aku keje waktu nunggu stpm dulo2..
best keje situ...
huhu...
aku ingat keje, pastu nak amik kursus pape ke sambil2..
yela mcam hari sabtu ahad..
kalu ikut cakap mak aku, sure suh amik kursus "menjahit"...
haha,
abis camner??
aku ingat nak amik kursus bahasa...
hmmm...
eh,banyak lak aku bebel..
ok, nak p sambung wat esseymen lu...
papehal, sambung g...
lalala, plizzzzzz wish me luck...
papai.


kiki cha yok2!!


No comments :