Wednesday 11 March 2009

harap, bintang dan entah...

mengintai bintang beribu....

halu, salam... em, aku and kengkaawan seangkatan sedang dok melepak2 and menyembang, haha gaya2 macam pepagi hari je... entahlah, penyakit xpat tito nie semakin merebak dengan memberangsangkan sekali...haha, em cantik tak gambar kat atas tu tuan2 dan puan2?? em macam sign of hope la gak, aku yang mengharap sekarang neh, wah melankolik kan?? huhu, aku harap esseyment aku HTV neh, oh lupa HTV tuh teknik berfikir.. subjek elektif 2 unit, subjek menarik gak... aku nie memang minat nak try benda2 baru neh... so gitula... aku harap HTV aku dapat siap dengan membanggakan hatiku... haha, em banyak kan harapan kita?? minta Allah kabulkan....

lama kan tak tgk bintang?? aku tanya kat diri sendiri sebenarnya,hehe mental cam ginila, sendiri tanya, sendiri jawab... haha, nie blog syok2 sendiri jew, entah agaknya konfom tak ada org baca kan?? mungkin dak iffyie, mel and aku je baca, hehe... em hari tu aku terbukak la blog encik mana ntah, yg make me amazed that encik tuh wat that blog untuk anak terchenta dia... 2 orang, baru kecik2 je, tapi diorg nye perjalanan hidup ayah dia tulihkan everyday, waktu mula2 belajar jalan..meniarap..benda2 yg budak2 tu wat yg bg org lain akan rasa mcam silly thing, tp nanti akan jadi keindahan besar bila diorang dewasa...nak jadi dewasa bukan senang...hmm, menyentuh ati tol... aku pon nak wat gak la, huhu... tu antara harapan je...haha, tapi kena jumpa org yg harapan dia sama ngn aku lu...

em apa lagi harapan aku?? tak ada la besar2 sgt, hmm harap mak ayah aku, adik2 aku (tapit, chado, ecah) hepi depi bahgia... semua yg aku pernah kenal, bertemu sepanjang perjalanan hidup neh hepi2 depi, bahagia dalam rahmat Allah...aku dapat tgk bintang2 selalu kalau tak hujan dan aku lebih faham diri aku, sebab kadang2 aku tak faham diri sendiri, hmm..kalau aku gembira pon biarlah aku zahirkan gembira tu dari hati...huhuhu, aku nak p wat esseyment, papai...lalala

cik kiki yg entah lee..

No comments :