Monday 9 March 2009

encik kucen yg comei

kucen sapa la nie ekk?? ui, geram nengok!!



comei tak encik kucen neh?? haha, kiut kan?? aku jumpe gambor tuh kat photobucket...ui.... em nanti la aku masukkan gambor my kucen cik pot, eh silap dulo2 la "cik", skrang da tukar status jd "puan",haha.. tak lama lagi mak ayah aku dapat cucu anak si pot tuh...huhu, pelik kan nama dia 'pot' tp jantina pompuan...mak aku yg kasi nama tuh, haa manyak sejarah..aku pon maleh nak menaip byk malam2 neh... eh malam lg ker?? ops, silap pagi2 neh...karang2 la aku bgtau... em malam td mak aku nepon, so sempat la aku menanya tentang hal adik2 terchenta aku watpe, chado dok wat homework dia, ecah da selamat tito ngn puan pot..haha, memang best fren diorg tuh...tito satu selimut lg tp selalunya tetengah malam puan pot akan bangun, yela kucen kan jarang tito malam2...tp si pot tuh pemalas bagai nak rak, tu belum campur profession utama dia, tito siang... puas ecah adik aku bebel, dia wat derk je....baru ecah tahu perasaan mak aku bebel kat dia,hahaha...tapi tula, sebab kecik2 camni pon wat aku rindukan umah, biarpun umah aku tu bukan la umah banglo betingkat tingkat, xde swimming pool...aku takkan tukar dia pd ape benda pon...bukan sebesar mana rumah penting tp siapa yang ada dalam rumah tuh....R.U.M.A.H, definisinya bukan banyak bergantung pada perkataan tuh tp pada hati kita di dalamnya...(wah berfalsafah la plak pepagi buta neh..haha) ok papai, doakan aku dapat membuat esseymen dgn cemerlang...huhu, papai

kiki yg xleh tito n asyik membebel,

No comments :