Friday 6 March 2009

tentang kiki...


1. Mostly nama panggilan aku, mula ngn huruf “k”.. kiki, kakak, kak yong, kirah, keira, ki, and the sweetest name someone ever called me, kirana..hehe, tu my fren cik bella yg panggil..haha(perasan jap)
2. Aku suka bintang, bintang and bintang bintang…huhu
3. Dalam seminggu, musti ada beberapa kali aku akan tanpa sengaja terjatuhkan barang, terlanggar orang… tertinggal barang..huh, gaya nyanyuk benor jek..abis nak wat cam ner??
4. Aku ada masalah dengan tidor, tertidor dan sengaja menidorkan diri… tapi yang paling utama, tak leh nak tidor….
5. Antara hepi dengan duit aku pilih hepi… pasal memang aku selalu tak berduit pon dan aktiviti bergelak ketawa aku tetap berjalan lancar…haha
6. Aku suka encik/cik/tuan/puan/dato’/datin kucing seisi keluarga,haha… Macam jemputan kahwen jek…
7. Aku suka origami, photografi, menulis, baca je mende pe pon..and makan, eh lupa tido, tgk tb, ngusik adik, makan lagi, mandi lama(macam ayah aku selalu kata)..main tenet..jalan2…
8. Aku mengaku… aku suka bercakap…(fuh, lega dapat confess)
9. Psst jangan bgtahu sape…rahsia yg tak besar sgt neh,haha… aku xreti bawak moto and tak sebulu dgn encik katak…pastu ngn tuan ulat yg kaki dia banyak sgt tu jugak…aku penah jatuh bilik air dan cuma cedera ringan(naseb bek,hehe)…pasal terkejut tengok encik katak kat belakang aku…
~nanti la rajin2 aku sambung plak~
huhu,papai

No comments :