Friday 11 February 2011

Cerita jalan pilihan selepas tamat semester ini





rasa tak?
bila kita sedang buat sesuatu perkara yang kita suka,
kita abaikan dunia,
kita tak kisah walau kita hanya seorang diri kat situ,
kita letak sepenuh hati,

keliru,
untuk banyak-banyak perkara yang aku pernah lakukan,
sedang belajar menilai,
mana satu hati aku terletak,
mana satu aku boleh ketawa lebar,


aku mahu buat sesuatu dengan sepenuh hati,
sampai bila waktu-waktu aku tua nanti,
aku tak perlu pandang dan lihat aku tinggalkan
hati penuh dihujung
dan aku cuma jalan kosong
tertinggal hati.



cuma cerita jalan pilihan selepas tamat semester akhir ini.
Doakan aku!
supaya aku terus jalan dalam sesuatu yang aku suka dan gembira, supaya bila satu waktu, aku pulang penat-penat dari kerja, aku masih boleh ketawa gembira walau rumah berselerak tabak, dan anak-anak menangis merengek.
supaya aku gembira,
hanya kerana baru pulang dari buat sesuatu yang aku suka dan kemudian pulang bertemu orang-orang kesukaan aku.

insyaAllah ;)


terima kasih :)




*hey, sila gembira!
bye













mungkin ada yang tertinggal,
cerita dalam koma,

No comments :