Tuesday, 25 January 2011

Si budak bucuk dan cabaran yg belum selesai

Cabaran 30 hari terpaksa di tangguh, haih
ada banyak tugasan-tugasan yg perlu perhatian


maumau dan mel, cha yok!
sila teruskan usaha anda!


sekejap lagi ada kelas ajaib 8 hingga 10,
i took it as elective,
something yg real ajaib,
tengok movie dan tulis-tulis,
dengan sedikit pandangan kritikal,



minggu depan sudah cuti,
sudah rindu gila sama ini budak,
irfan my adik bongsu
(anak pak ndak yang mak bela)
dah macam adik sendiri cuma hujung minggu ja mama abah dia mai ambik, 
mak cakap muka pun sudah lebih kurang kami semua :) 
oh silap! irfan debab lagi, HAHA






 hai, nama saya aizat irfan umur 7 bulan. saya suka mandi, bila mandi lama-lama saya akan menangis bila kak long angkat saya. oh ya, saya juga suka terkejut kalau tengok flash kamera kak long. HAHA



muka sayu irfan bila nak susu, HAHA





Oh irfan, kak long rindu la kat kamu buthuk!!
Oh rindu keksyah (ecah) jugak! 
kang merajuk pulak si ecah, HAHA



*buthuk adalah bucuk





2 comments :

Mad Maureen said...

Such an adorable infant~! lol. i especially like the photo yg mata tengah terbeliak tu.. cute giler.. XD hehehe.. and yeah, can't wait for the holidays too.. I need time away from the university.. happy meeting your family during the holidays.. Weeee~!

kikisuhaimi said...

hahaha.. i like that photo too! muka tekejut gila, hahaha,

happy holiday to you tooo!
enjoy and happy chinese new year babe :)