Sunday 27 September 2009

.it will be okay


saat untuk kembali kepada normal cuti pon dah nak menghabiskan dirinya. esok test,*impian hidup aku utk minggu neh, hehe... dan esok juga ada presentation*wah permulaan minggu yg penuh keindahan, ayat yg berbau sinikal tak lain tak bukan ditujukan utk diri sendiri. tu belum lagi minggu depan menjelma, dengan perasaan bangga sekali cik kiki mengumumkan bahawa aku ada beberapa esseyment yg membanggakan masyarakat yg harus dihantar;
a study of grammar, human coms, psaiko *sampai aku sendiri dah psaiko. aku banyak main, aku kena ada orang guide aku, macam my mummy. dan kalau kat sini, kalai and melissa yang banyak tolong ketuk kepala bila aku tak sedar diri, banyak main, banyak berangan. aku suka macam tu, kawan yang akan tegur kita bila kita buat salah, tanpa rasa takut kita kecil hati sebab dia fikir yang terbaik utk kita....

aku bersyukur pada Allah sebab dalam hidup neh aku jumpa semua orang yang membahagiakan aku, yang buat aku gumbira. dan aku harap aku pon membawa banyak kegembiraan pada semua orang yang aku kenal. aku cuba sedaya upaya, tapi rasanya kena usaha lagi. aku gumbira dengan kawan-kawan, kat sini mel, kalai, iqa, aina, bell, lyn....

dan aku selalu harap, nanti walau macam mana jauh pon aku dengan kawan2 yang aku pernah kenal seumur hidup, bila sampai ketemu lagi... kita boleh bersembang dengan nada biasa, gumbira.*mungkin aku nie terlalu percaya tentang hepi ending, haha...




it will be okay in the end if its not okay, then its not the end....

1 comment :

Bie said...

wei...terharu la aku beb...thanks coz angp aku as ur good fren...luv u...may our frenshp last forever...x.x