Thursday 10 September 2009

.some says that love is at the corner...but i'm walking on the straight long road...


huh, sad huh?? haha.. until now, i never found any corner that can turn my legs, haha... tapi aku tak harap pon dalam masa terdekat aku akan jumpa mana2 corner, haha i prefer walking on this straight and long road, takda headache tak penin kepala hotak, and boleh hidup sukahati aku...
hehe, tipu2..*dengan muka yang gatai nak mampos,haha

takdala, aku memang tak minat cintan cintun neh, sebab aku neh malas serba serbi,
malas nak topup, mals nak siap2 comei2, kadang2 tak da mood, malas nak jadi ala2 kiut miut gitu.. aku pompuan yang tak kiut...haha.. agak2 bila dah sampai waktu aku akan jumpa seseorang jugak, yang terima aku yang tak kiut miut neh seadanya.. huhu... lebih baik macam tuh... sekarang, hidup hepi2 dan biarkan semuanya berlaku secara biasa..

tapi aku takdala kata yang cintan cintun tuh memeningkan kepala otak, banyak kawan2 aku happily ever after, yang gembira huhu huhu selalu... semunye bergantung pada kita.. ye kan??



cik kiki,
huhu



No comments :