Saturday 26 September 2009

.berjalan-jalan

huhu, selamat pagi dunia.. haha, tadi pergi berjalan-jalan di bukit jambul, em cik izian my bes friend dari form1 ada datang ke bilik ajaib aku... so sebagai tuan rumah yang bestari, aku membawa dia berjalan-jalan lepas balik dari library tadi... mula-mula pegi bukit jambul aka bj pastu p tesco jap.

adala beberapa splendid moment yang terjadi tadi, haha... gambar adalah seperti dibawah;
aku dah penat nak taip, upload gambar jela ek..
cik kiki yang sedang perasan di dalam sebuah kedai*aku tak beli pon spek tuh...haha





cantik tak??kasut pink kaki aku, grey milik izian*kitaorang tak beli pon kasut berkenaan, saje je perasan-perasan jap...


kasut yang agak cantik... ade riben2 dan tumit tinggi*sesuai untuk orang yang rendah seperti aku..haha


kasut yang nampak biasa tapi percayalah, selesa*huhu(walaupun selesa, kami tak beli pon kasut berkenaan)


kasut untuk formal-formal, tapi suka hati la kan kalau nak pakai waktu bila pon..hehe*aku suka yang warna putih izian pakai.. cun kan??(kitaorang tetap tak beli, ongkos takde)


cantik tak??huhu, yang grey tuh cantik kalau tengok betul-betul*em harga dia pon cantik sebenarnya.. haha, aku tak beli pon..

biasala kalu berjalan-jalan window shopping, sure banyak mende-mende yang cantik, huhu. mende-mende yang cantik sedemikian aku hanya mampu jadikan kenang-kenangan melalui gambar-gambar di atas*ayat yang syahdu kononnya.

em nak wat confession sket, aku ada beli sepasang kasut warna hijau yang bagi aku amat berbaloi, sebab cantik+murah+selesa yang paling penting...harganya rm15..em berbaloi tak?? huhu



so sekian sajalah post tentang jalan-jalan neh.. gumbira-gumira selalu..

p/s; window shopping adalah antara penawar tensen dan kesedihan yang bagus*kata-kata dipetik daripada cik lala(bukan nama sebenar)haha


kiki aka shopper






No comments :