Thursday 24 September 2009

.em bebel jap

malam neh gelap lagi, macam malam-malam selalu kat usm neh, penang memang selalu hujan... tapi
walau sejauh mana perasaan aku suka tengok hujan, tapi tak sesedih bila tak ada bintang lansung
yang menjengah langit. huh, mengong aku neh...

aku baru sampai dari rumah tercinta ke bilik ajaib neh, sunyi sepi betul. tak ada orang kat
hostel... kawan-kawan aku kalai, mel, mint, el ada la.. si mint, mel and el budak sabah sarawak
so cuti seminggu dua diorang tak balek.. kalai budak penang jek, balik umah tak sampai 10 minit,
mak aku agak payah nak benarkan aku membalikkan diri awal, mood raya tak habih lagi..hehe.
dari time aku sampai petang tadi sampai sekarang,

mak aku dah,
telepon sekali tapi aku tak angkat, *mandi
telepon pula kali kedua aku pegi ambik air, *bekalan air kat bilik dah habih..huhu
ayah aku message tanya,
"kakak kenapa tak angkat mak hang telefon, mak hang risau.."
dan baru sebentar tadi mak aku message lagi...

moral of the story; mak kita semua memang sayang kita, dan walaupun aku neh asyik
lalai dan leka, aku pun sayang mak aku...sayang ayah gak...

aku neh ada masalah dengan charge telefon, sebab aku selalu lupa. sedar-sedar bateri dah habis.
aku cuba sedaya upaya untuk mengingatkan aku dengan keadaan ini seperti;
sebelah bantal aku tidur, aku letakkan akak charger.. tapi most of the time sebab aku
selalu tidur lambat, dengan mata dah mengantuk amat..
aku tak ingat pun kat akak charger kat sebelah bantal,haha dan aku ended up,
tak charge tepon..



pelik kan?? kita banyak lupa, dan pelik jugak bila hati takkan dapat lupakan sesetengah perkara..
dan kalau hati atau akal tak dapat lupa sesuatu perkara tu, adakah tu tunjukkan yang perkara tu
penting atau sebaliknya..

kiki melalut lagi,
sengal..
gumbira semua eh..

No comments :