Wednesday 21 July 2010

.melalut

*siyes aku tak suka buka belog yang kena loading lama, sebab berat bagai nak rak.. aiseh !!penat cik laptop. sebab tuh jugak aku tak suka letak manyak benda kat belog ajaib ini, sebab tak nak kejadian tu berulang kat diri sendiri, sebab penat bila tengok blog lambat loading, sebab aku je syok sendiri baca blog sendiri... hahahaha so tak nak penatkan diri sendiri... self obsession

so aku juga dah buang encik nuffnang dari list dalam belog, sebab dia memang takkan bantu bila hujung sem, encik suhaimi akan bantu..heee~ dah belajar hilang perasan, sebab kalau setakat belog yang tulis repekan sendiri macam neh 20 tahun lagi pun belum tentu buffered.. ini macam life journey,heehehe cewah perasan sungguh ang kan kiki?? takla nie macam cerita-cerita biasa je, sometimes, bila aku tak tau nak tulis hapa, rasa macam better stop je tulis belog.. but then, aku dapat inspirasi kembali...heeeh okeh perasan lagi sekali

tapi aku still kuno, sebab masih tulis diari merah jambu yang balut elok-elok dan simpan dalam laci., sebab ada setengah benda susah nak kasi orang faham ataupun benda tu sangat tak penting untuk orang lain tapi aku rasa macam sangat ajaib sangat. the best part bila tulis diary adalah, bila bacanya balik... sebab daya ingatan yang terhad, so bila baca balik kita akan ingat benda kecik sampai benda besar-besar.. tapi ada jugak perkara yang tak payah simpan dalam diary kita akan ingat selalu, usung sana usung sini, jalan-jalan, pastu pusing balik pun still ada lagi, lari-lari anak pun  ada lagi, pastu kita pun faham perkara tu takkan hilang, so kita pun belajar selesakan diri...


eh sekarang dah masuk hari lain, selamat datang hari rabu!!!

tak tahu nak merepek apa lagi..

assalamualaikum


No comments :