Wednesday 19 August 2009

.salam cuti*salam ramadhan

status: tak sedar status dgn amnesia yg teruk...

haha, merepek, aku sekarang ada kat rumah... tempat yang paling selesa, makan sesuka hati, tido sesuka hati. haha(gelak jahat)... aku sedang meng"qada aktiviti tgk tB, huhu. hmm maybe starting from today, da takleh macam tu.. aku manyak manyak keja nak kena wat,* leh percaya ke aku??? haha..

kat rumah sendiri kita dapat tido lena kan??? entah, aku memang macam tu kot, huhu selesa. boleh wat request makanan yang nak di makan, huhu... em tapi manyak esseymen neh, hehe psychology satu, haha aku dengan bangganya lom mula mende lagi... haha pastu presentation human communication lepas cuti em khamis minggu depan ka... aku masih gak blur lagi..haha

uh, aku optimist person, haha walaupun kadang tak se*optimist mana pon, huhu aku percaya suma keje tu akan setel...lalalalalala...(dengan muka cuak nak mampos)

sabtu neh insyaAllah semua umat islam akan berpuasa... huhu salam ramadhan, semoga kita sentiasa dalam rahmat dan berkat Allah...
semoga kita tenang dan bahagia selalu...
maaf utk semua salah silap yang *siti nurshakirah suhaimi pernah lakukan..

*gumbira gumbira semuanya*

No comments :