Monday 24 August 2009

.entah tak tahu nak letak tajuk apa

semalam balek hostel dalam hujan, ada sedikit basah kuyup disana sini. missing again, and i really really hate monday* huk! aku rasa minggu neh adalah minggu yang penuh kacau bilau sikit. as aku ada test, haha tahu bila?? jap lagi je around pukul10 am, test for phonetic and phonology... how u pronounce some particular vowel and consonant, all the phonetic transcripion thinggy, the position of our nasal, oral and what so eva lagi when we prounounce some word... and again aku missing, hmm boleh tundakan test tu hari lain?? sebab hujan semalam aku dah dapat cik selsema*alasan yang tak berapa berkaliber.huh
aku juga ada presentation human coms this week*dengan muka bangga sebab tak buat preparation apa pun lagi.
luckily tu keje ber*duet...haha, dan khamis tu jugak aku ada *interview for SLTP, " doakan aku dapat menjawab segala interview tuh dengan baik..tq
aku adalah *wonder women, haha pukul 4 presentation and pukul5 interview...
em lupa ada lagi satu esseyment psychology yg due date minggu neh..huhu
wah,*speechless bersama wajah yang penuh keazaman...

wish me luck,
doa utk kiki...

1 comment :

cik bizi said...

huh??