Monday 24 February 2014

Fly with words

Nak tulis. Tapi aku sendiri tak tahu apa yang nak ditulis. Semenjak dua ini, jadi rajin pula nak tulis. Agaknya, sebab aku kurang bercakap. Nanti bila rakan bercakap jenuh, tulis pun jadi kurang.

Aku tak dapat tidur. Salah. Lebih kepada aku tak mahu tidur. Kalau aku ini, kat mana-mana pun aku boleh tidur. Tempat bukan masalah besar, mata mengantuk atau tidak sahaja, HAHA Rasa tak mengantuk malam ini. Rasa debar untuk esok, Kamus Oxford Advance Learner siap jadi teman tidur sudah berapa malam. Macamlah tidur sebelah kamus, aku jadi hafal jargon english semua.

Ah, aku peduli apa.

Sekarang aku taknak fikir dah jauh-jauh. Entah yang jauh itu punya aku atau tidak. Sekarang kita ambil peluang yang ada disini, hari ini. Buat sehabis baik apa jua yang kita buat. Jangan berhenti pada yang tak tahu, tak pasti.

Nak sambung baca sedikit.
Selamat isnin!

posted from Bloggeroid

No comments :