Saturday 13 November 2010

2 off to stars





Okeh sudah selamat tinggal dua paper ajaib, cuma tinggal lagi tiga. dua subjek major dan satu minor. tapi semuanya minggu depan 19hb,24hb dan 25hb, agak lama lagi tuh *sambil buat loncatan bintang suka hati* haha.

Hari neh cuma main tukar-template-blog sebanyak berpuluh kali sambil meraikan fasa pertama hari raya dari exam. :P waktu dalam bilik exam*sebab budak major english sangat ciput, jadi exam bukan dalam dewan besar-besaran, cuma dalam bilik kapasiti kecil* asyik rancang dan motivate diri untuk cepat jawab, lepas tu boleh qada tidor dengan selesa. tapi balik bilik, spend masa berjam-jam nak lenakan diri. sakit hati betul!

Dalam dewan exam tadi juga sempat memalukan diri sendiri, sambil ingat isi-isi penting dan idea yang mencurah-curah, ingat sedang monolog dalam diri sendiri, tapi rupanya aku cakap-kuat-gila sampai si mel yang selang satu meja pusing tanya kenapa. list kegilaan diri sudah terbongkar dalam masyarakat exam tadi. Lepas tuh elok-elok masa tinggal 30minit, kalut-kalut dan terhegeh-hegeh nak finalised-kan jawapan akhir, tulis laju-laju gaya pelari pecut, terlepas pen 80sen, terpelanting sampai next row. wooow hebat gila, sekali lagi jadi perhatian ramai. Lepas tuh segan gila nak angkat kepala, dahla exam bukan dengan budak major sendiri je, budak-budak lain entah course hapa lagi ada sekali.

Waktu masuk dewan elok-elok je perangai sopan santun, ucap goodluck sana sini.
nah, bila tengah stressed jawab exam, baru keluar perangai huduh

Apapun, syukur boleh jawab sebab aku tahu aku main banyak.
Ini semua berkat doa mak, ayah dan siapa lagi yang doakan.
Thanks banyak-banyak ;)

No comments :