Saturday 30 January 2010

.hari sabtu

tiada apa untuk di update, cuma benda biasa, assgment dan hidup makin sibuk, aku harap aku dijalan yang betul, insyaAllah, untuk minggu depan ada 2 presentation for general english, and my oral communication n public speaking course. aku harap aku dapat buat yang terbaik, insyaAllah.

rindu my famili, kalau tak aku dah cadang nak balik minggu neh, tapi mungkin bukan takdir, tunggu lagi dua minggu la, balik waktu raya cina terus. lama sikit. rindu my ecah. tak sabar nak jumpa my adik, aku ada belikan dia hadiah teddy bear mr. bean, dah dua minggu, ehm lupa nak bagitahu last week aku pegi kl ngn kak nini, jalan-jalan. and i found that teddy bear there, belikan kat ecah sebab teddy bear yg dia punya dah comot,huhu actually its was mine, aku punya teddy waktu kecik-kecik lepas tu di turunkan kat chado then ecah, ada memory yg penuh kat teddy tuh. hmm how much i missing my adik2, walau aku kakak yg jahat selalu buat onar, arah sana sini... aku sayang sgt my famili,

kalau aku balik rumah, 1st day malam pertama adalah tido dengan my mak, ecah n my ayah. ecah even dah darjah 3 still tido dengan my mak n ayah, so aku join sekali, menjadi kanak-kanak riang yang dah nak berumur 22 tahun pada tahun neh adalah amat hepi sekali;) dan mak aku akan masak sakan, macam dekat usm neh aku tak makan, kadang-kadang sebelum aku balek dah mesej bagitahu nak masak apa, then tanya okey ke tak...owh, huhuhu, actually aku bary 2 minggu tak balek rumah, over sangat kan... macam tak balek berbulan bulan,hahaha...

okeyla, c u again bloggy,

cik kiki

No comments :