Saturday 10 October 2009

.hari minggu

.huhu selamat pagi yg indah
duh, dah tak pagi lagi
selepas beberapa hari tak tito,huhu
kalau tito pon ala2 jea
bahana yg diri sendiri buat
cik kiki yg perasan optimist mengumumkn "semuanya dah setel"
haha maksud sy assignment

.hari minggu dah menjelma,huhu
hari minggu adalah hari yg bagus utk kita;
mengemas sawang bilik
mencuci pakaian ajaib
balik kg??
tonton citer2 ajaib dalam lapty(dgn muka tak sedar diri yang exam bakal berlaku tak lama lagi)
yay
yay
haha

.bangun tadi baru dapat msg ajaib dr my mak
"mak masak laksa hari ni, mkan sorang jea, adik tak suka, syahrul mkn sikit je, tula nape hg tak balek"
ghee
komen dar msg mak den,
mak memng tahu aku kaki makan
aku suka laksa
hehe
sebenarnya mak rindukan aku tuh,haha
buat laksa(which is makanan feveret aku)sebagai lambang ingatan kat aku,
wah,banyak betul alasan utk jadi perasan

.nak tepon mak neh
tata


No comments :